Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ;

Πολύ συχνά διερωτώμαι γιατί οι άνθρωποιδεν μπορούν να είναι λίγο πιο ευγενικοί. Και γιατί άλλα λένε, και άλλα εννοούν.Δεν θα ήταν όλα πιο εύκολα, αν υπήρχε λίγη δόση παραπάνω ευγένειας και ειλικρίνειας
Στον τόπο μας έμαθα-έστω και αργά- πως θα πρέπει να είσαι κάποιος για να επιβιώσεις. Ποιός; Οποιοσδήποτε. Δεν έχει σημασία. Φτάνει να είσαι κάποιος ή κάτι. Ή να φαίνεται πως είσαι. Κι άμα δεν είσαι, κανένα πρόβλημα. Πετάς του άλλου κατάμουτρα με ύφος ένα: "Ξέρεις ποιός είμαι εγώ;" έτσι που να τον καθηλώσεις...και η δουλειά σου γίνεται. Με την αγένεια αποκτάς ξαφνικά υπόσταση και κύρος.

Κτύπησε που λέτε το τηλέφωνο στο γραφείο και το σήκωσα για πρώτη φορά με όλη την ευγένεια που με διακατέχει βάζοντας τα δυνατα μου να ακουστώ όσο πιο επαγγελματίας γινότανε. Από την άλλη άκρη του σύρματος κάποιος τσίριζε έτσι που δεν μπορούσα να καταλάβω τί έλεγε. Περίμενα να ξεθυμάνει χωρίς να τον διακόψω και μετά είπα: "Μπορείτε να επαναλάβετε παρακαλώ, γιατί δεν σας προλαβαίνω;"
Τι ήθελα και ξεστόμισα κάτι τέτοιο; Με έβαλε αμέσως στην θέση μου:
" Με κοροιδεύεις κοπέλα μου;...Ξέρεις ποιός είμαι εγώ;" Και έκλεισε.

Όχι! δεν ήξερα ποιός ήταν.Που να ξερα; Σάμπως μου είπε; Σε λίγο μπούκαρε φουρκισμένος ο καλός μου στο γραφείο, έχοντας το κινητό του κολλημένο στο αυτί.
" Ναι κύριε Φουτουνιάδη....βεβαίως κύριε Φουτουνιάδη..."
Έκλεισε και με αγριοκύταξε:
" Να μην ρωτήσω βέβαια ποιά μίλησε με τον Φουτουνιάδη!!" Είπε με ύφος. Και μετά πρόσθεσε: " Έφη, ξέρεις ποιός είναι αυτός;"
Μα τι στο καλό σήμερα; Για τον Γιούρι Κέλλερ με πέρασαν όλοι;
" Που να ξέρω;" Απάντησα. " Εκείνο που ξέρω είναι πως με πήρε πρωί-πρωί τηλέφωνο για να μάθει ποιός είναι! Περίεργοι που είναι οι άνθρωποι! Εμένα θα ρωτήσει όταν ο ίδιος δεν ξέρει;...Άσε που ήταν και αγενέστατος. Μου το κλεισε το τηλέφωνο κτάμουτρα!!"

Ο καλός μου απόμεινε να με κοιτά με το στόμα ανοικτό, τόσο που θα λεγες ποως θα του 'πεφτε το σαγόνι.

" Πάντως εγώ ήμουν ευγενέστατη!" είπα με καμάρι!! " Και τολμώ να πω πως εγώ...ξέρω ποιά είμαι!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου